vrijdag 22 oktober 2021

Stampin' Up! Whimsy & Wonder * Strepenkaart uit de Mini Catalogus

 Afgelopen woensdagavond was de online workshopavond
van het Workshop@Home Oktober pakket met de Whimsy &
Wonder collectie van Stampin' Up!.

 Tijdens de online workshop maken we in een besloten Facebookgroep 
 3 van de 5 projecten met elkaar. 



Deze leuke strepenkaart is 1 van de 5 projecten. Ik heb hem gecased 
(raar vernederlandst Engels woord) uit de Mini Catalogus. CASE 
betekent Copy And Share Everything. Je ziet een kaart bij een ander
 en maakt hem in zijn geheel of gedeeltelijk na.



De ochtend na de online workshop stuur ik het PDF met de
werkbeschrijvingen per mail naar de deelnemers toe zodat je
zelf nog de andere 2 projecten, die vaak eenvoudiger zijn,
kunt maken en de andere 3 nog een keer kunt maken.



Later die donderdag komt er nog een mailtje met de link naar
het YouTube filmpje, dit is een kopie van de avond er voor,
voor de deelnemers die geen Facebook hebben.

Nu ik weer workshops bij mij thuis geef, is de frequentie van
mijn online workshop Workshop@Home nu 1 x per 2 maanden.
De volgende Workshop@Home is in december.

Houd mijn social media of deze blog in de gaten zodat je
eventueel mee kunt doen met de volgende ronde.



A.s. woensdagavond en donderdagochtend geef ik
een workshop bij mij thuis met deze prachtige collectie.
Er is nog plek! Stuur een mailtje als je nog mee wilt
doen! Meer info lees je hier!

Alvast een heel fijn weekend!

Groetjes, Annette

---




Geen opmerkingen:

Een reactie posten