zaterdag 18 september 2021

Stampin' Up! Banner Year + Creatieve Harten Bloghop * Sketch

 

Welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten!
Gezellig dat je er bent!



Deze maand zijn wij aan de slag gegaan met deze sketch.



Ik ben dol op de herfst, dus hoog tijd voor een kaart in herfstsfeer.
Met de leuke kleine stempeltjes van de Banner Year stempelset
maakte ik zelf dit designpapier.



Het idee van de kleine strookjes ontstond omdat ik de eerste keer
mijn designpapier verkeerd sneed, te kort.



Heb je dit mooie gouden specialty papier al ontdekt in de
jaarcatalogus? Het staat op bladzijde 135 helemaal links onderin
het hoekje. Het is er in een rose en gouden versie, samen in
een verpakking.

Leuk dat je langs hopte en ga nu verder naar mijn collega's!

Fijn weekend verder!

Groetjes, Annette



--- 

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

6 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een fijne stempelset. Superleuke kaart! Bedankt voor de inspiratie! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel een bestelling aankomen!! Dat papier had ik nog niet gezien.
    Je kaart is leuk, zeker die zelfgemaakte achtergrond. Het najaar is mijn favoriete tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Geluk bij een ongeluk dat je jouw papier te kort sneed, de strookjes geven een leuke twist aan deze schets.

    BeantwoordenVerwijderen