vrijdag 16 juli 2021

Stampin' Up! Sneak Peek Facebook Hop NL Stampin' Up! Demo's * Harvest Meadow

 
Vandaag doe ik mee met de maandelijkse Facebook Hop van de
NL Stampin' Up! Demo's met dit keer een vrije keuze.

Ik ben dol op de natuur en daarom superblij met de prachtige
 nieuwe Harvest Meadow collectie uit de nieuwe Mini catalogus
die vanaf 3 augustus verkrijgbaar is.



De layout van deze kaart vond ik in de nieuwe Mini Catalogus,
die altijd een goede inspiratiebron is. Op de blauwe achtergond met 
bloemen zitten drie korenaren die ik uitstanste met de Harvest stansenset 
en inkleurde met een Water painter en Misty Moonlight inkt. Ook het 
tekstlabel komt uit deze stansenset.
 
De kleuren van de Harvest Meadow collectie zijn prachtig:



Vind je niet?



De tekst en de bloemen komen uit de Nature's Harvest stempelset.
De bloemen stempelde ik en kleurde ze in met de Stampin' Blends
in Old Olive, Mango Melody en Calypso Coral.



De 2 labels die op elkaar zitten, komen uit de Tailor Made tags
stansenset. De witte embosste ik met de nieuwe bijpassende
Timeworn Type 3D embossingsmal. De Brushed Metallic decoratie
is ook nieuw en zijn er in 3 kleuren brons, koper en goud.

Om deel te nemen aan de Facebook Hop en meer inspiratie
te zien van mijn collega's ga je naar mijn Facebookpagina.

Hier is de zomervakantie begonnen maar voorlopig zijn wij
nog gewoon thuis, dus blijf gezellig komen! Morgen hier weer een 
blogbericht want de Creatieve Harten Bloghop is er!

Fijn Weekend!

Groetjes, Annette

---


Nu 9 pakketten designpapier met 15% korting,
lees hier welke het zijn!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten