maandag 7 juni 2021

Always Squared away * You are so worth celebrating


De layout van deze kaart vond ik in de Jaarcatalogus van
Stampin' Up!, waar je naast alle producten ook veel inspiratie
kunt vinden.



De achtergrond embosste ik met de Ornate Flower 3D 
embossing folder wat dat leuke bloemetjes effect geeft.
De tekst uit de All Squared Away stempelset stempelde ik met 
Soft Succulent inkt op een strookje Pale Papaya cardstock.



Met de Floral Squares stansenset stanste ik een vierkant met
bladeren van Pale Papaya cardstock, een vierkant met bloem
uit Soft Succulent cardstock en bloemen uit Polished Pink en
Pale Papaya cardstock. De vierkanten lijmde ik op elkaar en
daar de bloemetjes bovenop.

Al deze producten zijn bij mij te bestellen.
Heb je vragen stel ze gerust door een mailtje te sturen naar

Een fijne week!

Groetjes, Annette

---

LAATSTE KANS PRODUCTEN


De Mini catalogus jan-juni gaat ons eind van deze 
maand verlaten, shop nu met korting!
Lees er hier van alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten