maandag 14 juni 2021

A Good Man + Well Suited dsp * Being a good dad....

 

A.s. zondag is het Vaderdag, voor mij wordt het de eerste keer
zonder mijn vader wat even wennen is...



Deze kaart maakte ik met het mooie Well Suited designpapier
waar ik helemaal weg van ben.



De tekst en de vader met kind komen uit de A Good Man
stempelset  en ik gebruikte de matzwarte puntjes die geven wel
een leuke stoere versiering.

Geniet van het heerlijke zomerweer deze week
en maak je maar niet te druk!

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten