donderdag 13 mei 2021

Stampin' Up! Sweet Strawberry Feel Good Stampin' Bloghop * In Colors 21-23 Fleurig & Kleurig

 

Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hun
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.

We hoppen iedere 2e donderdag van de maand met thema's
die een 'Feel Good Vibe' hebben. 
Dit keer is het thema Fleurig & Kleurig en hebben we met
de nieuwe 2021-2023 In Color kleuren gewerkt.


Mijn Project


De combinatie van deze kleuren kwam ik in de nieuwe Jaarcatalogus 
tegen en wilde hem eens uitproberen. Iedere kaart heeft
dezelfde afmetingen, dezelfde stempelset is gebruikt alleen het
kaartkarton, designpapier, de tekst en de figuurtjes zijn anders.



De Calypso Coral basiskaart beplakte ik met een stukje
designpapier uit de Dandy Garden 6" x 6" serie die in de
Mini catalogus staat. De blaadjes kleurde ik in met een 
water painter en inkt in de kleuren Pale Papaya, Calypso
Coral en Polished Pink. 



Bij deze kaart is de basis Pale Papaya met een mat van design
papier uit de In Color 2021-2023 6" x 6" serie. De bloemetjes
ponste ik net als de andere figuren één voor één uit, dit vind
ik fijner. Ik kleurde hier ook nog in met het lila Fresh Freesia.
Het grote bloemetje ponste ik met de small bloom pons uit
die nu niet meer verkrijgbaar is, dus dat word knippen.



Hier is de basis Polished Pink ook één van de nieuwe In Colors.
De aardbeien kleurde ik met Polished Pink en Soft Succulent.
Verder plakte ik op elke kaart nog wat 2021-2023 In Color
jewels als decoratie.


Download de projectbeschrijving

Dit keer schreef ik de projectbeschrijving uit en die vind je
 in mijn PDF bestand.

Klik op de afbeelding hieronder om naar het PDF bestand te gaan.




Ik wens je veel plezier als je verder hopt naar mijn collega's voor
nog meer frisse en fruitige inspiratie.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette





---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

4 opmerkingen:

  1. Hartstikke gave kaartjes, Annette!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan. Een superleuke set zo! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke set kaartjes. Mooi gemaakt! Groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaartjes Annette! Bijzondere kleurencombi... leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen