maandag 10 mei 2021

Stampin' Up! Snail Mail *Creatieve post uit de brievenbus

 

Tijdens de Workshop@Home Maart, mijn online workshop,
maakte we 3 snail mail projecten waaronder deze twee.
Een mini album met bijpassende envelop om hem te versturen.



Binnenin zit links een pocket met labels, in het midden een kleine
pocket en rechts een waterval.



Hierboven zie je de labels die in de vellum pocket zitten.
Bij een Workshop@Home pakket zitten altijd de voorgestanste
figuren erbij, de slak in dit geval knipte je zelf uit het designpapier.



In de middenpocket dit leuke label met het tekstwolkje geknipt
uit het Snail Mail designpapier. Dit papier is nog t/m juni te
verkrijgen. Het gele lint is inmiddels met pensioen en niet meer
leverbaar.



De waterval bestaat uit 4 lagen designpapier, aangekleed met
diverse uitgestanste en geknipte figuren, zo komt het kleine
rode hartje uit de Snail stansenset.
 


Het rode vierkantje met kleine paddenstoelen kun je omhoog 
klappen om nog iets op te schrijven.



Omdat deze Workshop@Home in teken stond van snail mail
verzon ik dit envelop doosje zodat het mini album ook echt
verstuurd kon worden.



Het was best een gepuzzel en kostte aardig wat oefenpapier,
dat het gelukt is daar ben ik dan weer trots op.

Een fijne week, lekker veel knutseltijd met die regen!

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten