maandag 5 april 2021

Vanaf April iedere 1e woensdag van de maand een Facebook live

 


Vanaf April geef ik iedere 1e woensdagavond van de maand
op mijn Facebookpagina een Facebook Live.
Je kunt meedoen met een project maken, nieuwtjes te weten
komen of gewoon gezellig aanwezig zijn en mee kletsen.



A.s. woensdagavond 7 april trap ik af met een paper piecing 
techniek, Bruno's scrappy strip technique om precies te zijn.
Collega Bruno Bertucci is samen met zijn vrouw Kylie demo
 in Australië.

Wil je met mij meedoen, zorg dan dat je onderstaande materialen
klaar zet. Maakt niet uit met welk merk je werkt!



We starten om 20.00 uur, zie ik je dan?!

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home April


Deze online workshop over Snail Mail maken, is
nog t/m 9 april te bestellen.
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten