woensdag 7 april 2021

Stampin' Up! Sweet Strawberry * Just for you

 Gisteren dit kaartje gemaakt voor een vriendin die op dit moment
een spannende tijd mee maakt. Door het winterse weer even geen
tuinweer dus heerlijk zitten fröbelen.



De inspiratie voor deze kaart vond ik bij mijn Canadese collega
Krista Frattin en vertaalde ik naar mijn eigen stijl.
De bladeren stempelde ik met Versamark waarna ik het met wit
embossingpoeder heat embosste. Met de blending borstel maakte
ik de lichtblauwe achtergrond. De bladeren kleurde ik met een
water painter en Granny Apple Green inkt in. De spetters maakte
ik met de zwarte Stampin' Write marker.



De bloemetjes stempelde ik met het lichtgrijze Smokey Slate en
ponste ik uit met de Strawberry builder pons. Het hartje kleurde ik 
in met de gele Daffodil Delight Stampin' Blend.



Hierboven vertelde ik al over de nieuwe Jaarcatalogus die eraan
komt. Hier alvast een kleine sneak peek van de voorkant.
Vanaf 4 mei kunnen jullie eruit bestellen of als je niet kunt wachten
kun je nu ook instappen als demonstratrice, lees er hier alles over!

Ben zó blij dat deze Sweet Strawberry stempelset meegaat naar
de nieuwe Jaarcatalogus. Ben dol op aardbeien en heb van de
week zelfs nieuwe plantjes gepoot in een verhoogde bak die ik
maakte van het oude schuttinghout.

Fijne woensdag!

Groetjes, Annette

---

Vanavond!


---

Workshop@Home April


Deze online workshop over Snail Mail maken, is
nog t/m 9 april te bestellen.
Lees er hier alles over!

---
Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten