dinsdag 29 december 2020

Stampin' Up! Sneak Peek Sweet Strawberry + Berry Blessings * Hello There


Tot aan de lancering van de nieuwe Mini Catalogus laat ik 
jullie iedere dag een sneak peek/voorproefje zien.

Na al dat kerst eten kunnen we wel wat vitamine gebruiken! 
In deze kaart zit een nieuwe stempelset uit de Mini Catalogus
die komen gaat, de aardbeien uit de Sweet Strawberry stempelset.



De bramen en blauwe bessen komen uit de Sale-A-Bration 
stempelset Berry Blessings die je kunt kiezen met geweldig 
designpapier als je voor € 120,- aan andere Stampin' Up!
producten koopt.



Die drie gekleurde stroken embosste ik met de embossingfolder
Tasteful Textile 3D.



Het labeltje komt uit de Stitched So Sweetly stansenset.
De tekst heat embosste ik met Versamark en wit embossingpoeder,
hij komt uit de Sweet Strawberry stempelset.

Vanaf 5 januari zijn de stempelsets verkrijgbaar!

Gezellig dat je even langskwam!
Zie ik je morgen weer?

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
 graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten