zaterdag 21 november 2020

Stampin' Up! Warm Hugs Creatieve Harten bloghop: Favoriete Verpakking

 


Welkom bij Kreaneeltje! 
Vandaag hop ik met de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
Dit keer over onze favoriete verpakking. Dat betekent dus zo
voor de feestdagen een hoop inspiratie met Stampin' Up! producten .



Mijn favoriete verpakking is doosjes maken in allerlei soorten
en maten. Voor deze blog heb ik Adventshuisjes gemaakt naar
een idee van mijn Duitse collega Daniela Gundlach.



Om de huisjes zit het mooie rode lint met gouden randjes uit
het All the Trimmings ribbon combo pack. Naast deze rode is
er ook een groene variant in dit pak.



De huisjes zijn aan de bovenkant open zodat je daar het cadeautje
in kunt stoppen.



De doosjes bestempelde ik met de kleine figuurtjes uit de 
Warm Hugs stempelset van Stampin' Up!. De cijfers komen
uit de stansenset Playful Alphabet.



Nu nog op zoek naar cadeautjes voor erin en dan ben ik klaar 
voor de Adventstijd die zondag 29 november begint.

Ben je net als mij ook nieuwsgierig naar de favoriete 
cadeauverpakking van de andere deelnemers?
Klik dan op de naam die onder mij staat om door te hoppen!

Dank voor je bezoek en veel hop plezier!

Groetjes, Annette



 

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald. Heb je die niet dan verzorg ik graag jouw 
bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke huisjes doosjes!
    Super gaaf Adventcadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Annette die zijn echt superleuk! Heel leuk die kleine stempeltje ook en dat lint is toch wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes zo! Leuk dat randje zo aan de onderkant bestempeld!

    BeantwoordenVerwijderen