maandag 19 oktober 2020

Stampin’ Up! Trimming the Town + Cadeauseizoen * Prettige Kerstdagen


Het duurt nog ruim 10 weken eer het Kerst is vandaar dat je nu
van lieverlee meer Kerstprojecten gaat zien.


Deze kaart maakte ik met het designpapier Trimming the Town 
( wat deze maand ook in de aanbieding is) en de stansenset 
Home Together.



Met de stansenset maakte ik de bergen en de dennenboompjes.
De dennenboompjes kleurde ik in met de Stampin' Blends®
in de lichte en donkere Old Olive kleur.
De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Cadeauseizoen.



De kleine huisjes knipte ik uit het designpapier met de
Paper snips, het handige en scherpe schaartje van Stampin' Up!.

Zo heb ik weer een kaartje af voor de Kerst!
Zijn jullie al bezig met kerstkaarten maken?

Mocht je nog wat producten nodig hebben, stuur dan even een
mailtje naar kreaneeltje@gmail.com. Ik verzorg graag je bestelling.

Fijne week!

Groetjes, Annette



---

Paper Pumpkin wereld wijd


Vanaf 3 november is er weer een nieuwe wereld wijde
Paper Pumpkin box te koop, de Kerst editie!
Heb je interesse? Stuur even een mailtje.

---

Designpapier Actie


Kijk hier welk designpapier er mee doet!

---
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten