vrijdag 16 oktober 2020

Stampin' Up! Playful Pets * Sterkte met dit verlies

 


Vorige week stuurde ik mijn nichtje Guusje een sterkte kaartje.
Ik had gehoord dat zij haar kat Flodder in heeft moeten laten 
slapen, een moeilijke en verdrietige keuze.



Deze maand is bij Stampin' Up! heel veel designpapier in de 
aanbieding waaronder dit leuke kattenpapier Playful Pets. 
Voor mij de reden om dit leuke designpapier toch maar te kopen.


152489 €11,90

En zoals je hierboven ziet, is het niet alleen voor de poes.



Binnenin de kaart stempelde ik in Real Red inkt deze leuke tekst
uit de Knuffels op Papier stempelset.



Nu ik toch dit leuke papier heb, maakte ik voor nichtje Jola en
haar partner Glenn deze schattige kaart. Sinds augustus hebben
zij hun een nieuwe aanwinst Dennis, een grijze pluizige kitten.



De beide katten knipte ik uit het designpapier, zo zie je dat je
niet altijd stempels hoeft te gebruiken of te kopen om toch een
mooi resultaat te krijgen. De labels komen uit de Stitched so
Sweetly' stansenset.



Wil je weten welk designpapier er in de aanbieding is,
kijk dan even hier!


Dank je wel voor je bezoek en een fijn weekend!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:

Ik verzorg graag je bestelling! Ga naar mijn webshop (alleen creditcard) of
stuur een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Herfstbundel Actie


Een nieuw initiatief is de samenwerking tussen Elly Rijnvis,
Kristien Saeys en mij, Annette Koolmees.

Ons eerste idee is deze Herfstbundel Actie waarbij je in de 
maand oktober een GRATIS Herfst pdf krijgt bij aankoop van 
één van deze herfstbundels: 
Beautiful Autumn, Gather Together of Love of Leaves.

Ook krijg je het pdf bij een aankoop van € 45,- en/of als je
teamlid bent van één van onze teams.

--- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten