donderdag 15 oktober 2020

Feel Good Stampin Bloghop * Happy Memories

Gezellig dat je er bent!

Vandaag weer een bloghop met het Feel Good Stampin' Team,
dit keer met het thema: 'Happy Memories'.
We zijn een weekje later dan normaal maar zo krijg je
meer inspiratie omdat er meer teamleden mee konden doen.

Door het coronavirus ging onze rondreis door Engeland van de
zomer niet door maar werden het 4 dagen Winterberg in Duitsland.
In die 4 dagen hebben we ontzettend genoten en daar heb ik een
hele mooie foto van mijn man en zoon aan overgehouden.



Voor mijn schoonmoeder maakte ik deze leuke shadowboxkaart
met het prachtige Forever Greenery designpapier van 
Stampin' Up!®.



De takjes zijn uitgestanst met de Forever Flourishing stansenset.
Het gouden draad komt uit het combo pack Forever Greenery Trim.
De leuke stempel komt uit de stempelset Cadeauseizoen.



Als je hem openklapt komt de foto tevoorschijn. Zo kan mijn
 schoonmoeder deze mooie foto zo neer zetten om naar te kijken.



Ook deze tekst stempelde ik met Pretty Peacock inkt en deze 
komt ook uit de Cadeauseizoen stempelset van Stampin' Up!®.



Voor het filmpje waarin ik laat zien hoe je deze shadowboxkaart
maakt, maakte ik deze versie. Het label komt uit de Tasteful Label 
stansenset.



De teksten die hier gebruikt zijn, komen uit de Country Home
stempelset en stempelde ik met Garden Green inkt.





Om te zien hoe ik het gemaakt heb, kun je mijn YouTube filmpje bekijken.
Klik hierboven op de banner!

Nieuwsgierig naar wat de andere designteam leden hebben gemaakt?
Klik dan hieronder op hun naam om verder te hoppen!



Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:

7 opmerkingen: