donderdag 24 september 2020

Bloghop NL Stampin' Up! Demo's * Herfst/Halloween

 

Welkom bij de Bloghop van de Facebookgroep van de
NL Stampin' Up! Demo's. 
Dit keer met veel herfst/halloween inspiratie.
Ik ben geen fan van halloween maar wel van het prachtige
'Gilded Autumn Specialty' Design Papier van Stampin' Up!®.



Dit keer koos ik voor het pompoenprintje met goud opdruk in
de roestbruine 'Cajun Craze' tint.



Kijk het eens lekker schitteren! De basiskaart is de kleur 
'Cajun Craze' met hierop een mat van het geborstelde gouden metallic
cardstock. De mat van het design papier wordt als laatste opgeplakt.



De labels stanste ik met de 'Tasteful Labels' stansenset uit. 
De goudkleurige heeft een mooi randje en het creme kleurige label 
een gestikt randje.



De pompoenen komen uit de stempelset 'Gather Together' net
als de gouden stippeltje. Ik stempelde de pompoenen met
'Cajun Craze' inkt en kleurde ze in met 'Stampin' Blends'.
Ik stanste ze uit met de 'Gathered Leaves' stansenset.

De gouden stipjes stempelde ik met Versamark inkt, bestrooide
het met gouden embossing poeder en verhitte dit met de heat tool.
Dit deed ik ook met de blaadjes die uit de 'Beautiful Autumn'
stempelset hoorde. Daarna ponste ik ze uit en plakte het op.

Voor meer inspiratie omtrent de herfst of halloween hop je nu door 
naar  Suzanne die onder mij op het deelnemers lijstje staat.

Gezellig dat je langskwam en nog veel hop plezier!


Deelnemers:

Annette Koolmees -dat ben ik-

Tot morgen!
Dan komt er weer een blog over de Facebook hop!

Groetjes, Annette

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald. Heb je die niet dan verzorg ik graag jouw 
bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

2 opmerkingen: