vrijdag 7 augustus 2020

Workshop Agenda Najaar 2020

Vind je het leuk om creatief bezig te zijn en wil je kennismaken
met de prachtige producten van Stampin' Up!®?

Of ken je de producten al, maar vind je het leuk om samen
met anderen creatief bezig te zijn en even wat tijd
voor jezelf te hebben.

Kom dan gezellig naar mijn workshops!

Ik geef de workshops bij mij thuis in Moerkapelle en er kunnen
maximaal 4 personen mee doen per workshop op 1,5 meter afstand.
Besef dat we samen met de materialen werken, er zijn voldoende
desinfecterende middelen om tussendoor schoon te maken.
Vind je dit niet prettig?
 Doe dan mee met mijn Online Workshop@Home gewoon bij jou thuis.

Ik zorg voor alle materialen, koffie/thee en iets lekkers.
Jij neemt je basismaterialen zoals een snijmachine, schaar en lijm mee.
Heb je die niet dan is het ook oké.

Zie je een leuke workshop maar komt de datum niet uit?
Verzamel 2 of 3 vriendinnen en dan plannen we een andere datum.
Stuur mij een mailtje en dan komen wij er vast uit.

---


Zaterdag 29 augustus 2020 
'OPEN HUIS' 
Let Op! Datum gewijzigd!


Loop gezellig even binnen voor een kopje thee.
Maak kennis met de nieuwe Mini catalogus van Stampin' Up!®.
Bekijk de nieuwe Workshop Agenda en schrijf je eventueel al in.
Proef alvast  de Najaarssfeer en maak een 'Make & Take'.

---


Woensdag 23 september 2020

'HERFST'
19.30 - 22.00 uur


We bekleden een 'Mini Paper Pumpkin Box' met het
prachtige designpapier uit de 'Gilded Autumn' serie.
Voor erin maken we 3 'Notecards & Enveloppen'.

Kosten: € 16,50

Maximaal 4 personen - nog 4 plaatsen-

---


Woensdag 7 oktober 2020
'Herfstbuffet'
19.30 - 22.00 uur

Zo'n 2 weken van te voren stuur ik jou het Herfstmenu waaruit
jij kunt kiezen. Dit keer niet alleen met kaarten, maar ook homedeco en 
kleine cadeautjes rondom het thema ‘Herfst’ zitten in dit keuzemenu.
 Ik zorg dat alle producten die dag klaarstaan
zodat jij gezellig aan de slag kunt gaan.

Kosten €12,50

Maximaal 4 personen - nog 4 plaatsen-

Geef je op via deze link:


---

Woensdag 28 oktober 2020
' Trimming the Town serie'


Meer info volgt nog.

---

Woensdag 25 november 2020
'Sint & Kerst'

Meer info volgt nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten