donderdag 13 augustus 2020

Feel Good Stampin' Bloghop * Well Wishes


Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hen
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.

Iedere 2e donderdag van de maand hoppen we met thema's
die een 'Feel Good Vibe' hebben, zoals het thema van vandaag:
'Well Wishes'.



De stempelset 'Harvest Hellos' heb ik vorig jaar al veel gebruikt,
maar nog nooit voor een beterschap kaartje, dus hier is hij.



De appel kleurde ik in met de 'Stampin' Blends', dat zijn 
alcoholmarkers waar mee je fijn de kleuren kunt mengen.



Je kunt ze ook gebruiken om de stress steentjes kleur te geven,
zoals je hierboven ziet. Ik heb ze met de 'Old Olive dark Stampin' 
Blend' gekleurd.



Voor aan het zakje met menthol snoepjes maakte ik een label.
Met het prachtige glimmende rode lint en linnen draad bevestigde
ik deze. Zo heb je snel een leuk cadeautje voor de zieke.


Ieder Feel Good Stampin' Design Teamlid geeft jou een
 projectbeschrijving. Zo willen we proberen om het 'Feel Good' gevoel 
dat wij hebben bij het werken met Stampin' Up!® producten zoveel 
mogelijk door te geven.

Dit doen we via een PDF bestand dat je kunt downloaden.
 In deze PDF vind je de projectbeschrijving en de gebruikte producten.

Klik op de afbeelding hieronder om naar het PDF bestand te gaan.






Alle gebruikte producten staan onderaan dit blogbericht.
Mocht je iets willen bestellen, ik verzorg graag je bestelling.
Stuur je wensen via kreaneeltje@gmail.com en ik maak het in orde.

Hieronder vind je de namen van iedereen die deze maand meedoet.
Nieuwsgierig naar wat zij gemaakt hebben?
Hop dan door naar Wilma die onder mij staat!


Gebruikte Producten:

2 opmerkingen: