dinsdag 4 augustus 2020

De nieuwe Mini catalogus is online!


Jippie, de nieuwe Mini catalogus augustus - december 2020
is online en je kunt er vanaf vandaag uit bestellen!

Om je in de stemming te brengen kun je dit filmpje kijken:




Bekijk de online gids nog even op je gemak door
op de afbeelding hieronder te klikken: 


Al iets leuks gezien? Ik verzorg graag jouw bestelling!


Verzamelbestelling

Vanavond plaats ik een verzamelbestelling!
Wil je iets mee bestellen geef dan voor 19.00 uur
jouw bestellijstje door, via kreaneeltje@gmail.com.

Bij een verzamelbestelling betaal je geen verzendkosten,
die neem ik voor mijn rekening, mits je het bij mij thuis 
op afspraak komt ophalen.


Bestellen met thuis breng service

Wil je je producten graag thuis gestuurd hebben, dan
betaal je standaard € 5,95 en dan word het vanuit
het Stampin' Up! Magazijn naar jou opgestuurd.
Stuur ook hiervoor jouw bestellijstje via de mail.


Bestellen via mijn webshop

Je kunt er ook voor kiezen om zelf via mijn webshop
te winkelen. Je kunt hier alleen betalen via een creditcard
of Pay Pal. 


Bonusdagen kortingscode

Heb je in juli nog voor tenminste @ 60,- geshopt,
dan heb je een Bonusdagen kortingscode in je mail ontvangen.
Vergeet niet om ze deze maand in te leveren voor de korting
op je augustus bestelling.

Als je vragen hebt, stel ze gerust via de mail (zie hierboven).
Ik help je graag!

Groetjes, Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten