maandag 6 juli 2020

Stampin' Up! Good Morning Magnolia * Condoleance kaart


Voor een opdracht maakte ik een vijf verschillende condoleancekaarten 
zonder tekst. Ik koos voor de eerste kaart de prachtige magnolia 
uit de stempelset 'Good Morning Magnolia' van Stampin' Up!®.



De basiskaart is de grijze kleur 'Smoky Slate'. Op de foto komt hij
 donkerder over dan in werkelijkheid. 
 De kaart is 21 x 14.85 cm, deze ril je op de lange zijde op 5.25 en
10.5 cm. Je vouwt de kaart eerst dubbel als een gewone kaart en 
dan vouw je de voorkant naar binnen en lijm je vast.
 


Je snijdt een mat van 4.75 x 14.35 voor op de voorkant, die ik 
embosste met de 'Scripty 3D' embossingfolder.



De magnoliabloem stempelde ik met zwarte Memento en kleurde
ik in met de beide 'Smoky Slate' Stampin' Blends©. Met de
bijpassende stansenset 'Magnolia Memory' stanste ik hem uit.



De bloem legde ik eerst op de kaart en tekende ik aan de achterkant 
af met potlood zodat je weet waar de lijm moet komen en plakte
ik op. Zo ziet hij er dan uit als je hem opent.


Mocht je vragen hebben of iets willen bestellen, stuur dan een
mailtje naar : kreaneeltje@gmail.com.
Ik help je graag verder!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


1 opmerking:

  1. Ook voor een trieste gelegenheid is het fijn als er extra aandacht is besteed aan een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen