vrijdag 31 juli 2020

Facebook bloghop Stampin' Up! Hallo Herfst-Winter Facebook hop

Op mijn Facebook pagina doe ik vandaag mee met de hop 
van de NL Stampin' Up! Demo's. Dit keer met producten
uit de Herfst-Winter Mini catalogus van Stampin' Up!,
die a.s dinsdag 4 augustus online verschijnt.



Ik koos voor het prachtige Specialty designpapier uit de herfst serie 
'Gilded Autumn'. Specialty omdat de ene kant een goudkleurige 
opdruk heeft. De basiskaart is dit keer een creme kleurige
'Very Vanilla' kaart.



Daar bovenop een mat in de mint kleur 'Mint Macaron.
Met de 'Tailored Tag' pons ponste ik van elk vel een stukje 
designpapier zodat jullie een goede indruk hebben.



Het koper kleurige lint is een combipack met een 'Mint Macaron'
kleurig gewoven lint. De tekst en de blaadjes komen uit de 
bijpassende stempelset 'Beautiful Autumn' en plakte ik verhoogd
op met 'Stampin' Dimensionals'.

A.s. dinsdag 4 augustus plaats ik een verzamelbestelling.
Mocht je iets mee willen bestellen, geef het dan voor 19.00 uur door
via mijn mail adres kreaneeltje@gmail.com.
Bij een verzamelbestelling haal je de producten bij mij thuis op,
dit kost jou dan geen verzendkosten à € 5,95.

Mocht je je nog willen aanmelden voor de Workshop@Home
van de maand augustus, dan kan dit t/m woensdag 5 augustus.
Lees hieronder alles hierover.

Fijn weekend!

Groetjes, Annette

---

WORKSHOP@HOME AUGUSTUS


Lees er hier en hier alles over!

---


OPEN HUIS 28 AUGUSTUS A.S.


Lees er hier meer over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten