woensdag 3 juni 2020

Wegwijs Woensdag * Nieuwe Jaarcatalogus online + Nederlandse Webshop + Hostess code





Yes, het is zover!
De nieuwe Jaarcatalogus is online!
Nu kun je al die leuke nieuwe producten van Stampin' Up!®
bewonderen en bestellen.



Nederlandse Stampin' Up! en eigen webshop

En dat is nog niet alles!
Vanaf vandaag is de webshop van Stampin' Up!® geheel vernieuwd
en is hij compleet Nederlands, jippie!
Neem een kijkje, www.stampinup.nl.

Ook ik heb nu een eigen webshop waar je je bestelling kunt plaatsen.
Naast de credit card kun je vanaf nu ook met PayPal betalen.

PayPal is een wereldwijde betaaldienst die ook in het Nederlands is en
waar je een betaaltegoed opzet of die je koppelt aan je bankrekening.
Je maakt geen extra betaalkosten dus een mooi alternatief. 

Vandaar dat je vanaf nu in mijn rechter zijbalk iedere maand
een nieuwe Hostess code ziet staan.


Hostess code

Bestel je online in mijn webshop beneden de € 200,-, vul dan aan het einde
 van de bestelprocedure de maandelijkse hostess code in die je in de
rechter zijbalk van mijn blog vindt.
Dan krijg jij begin volgende maand een cadeautje van mij thuis gestuurd.
Dit als blijk van waardering dat je het vertrouwen in mij hebt
als jou Stampin' Up! demonstratrice.

Op de laatste dag van de maand sluit ik de hostess code en bestel ik
de bedankjes van die maand. Ze worden dan bij mij thuis bezorgd.
En ik stuur het cadeautje dan met de post naar jou toe.

Bestel je boven de € 200,- dan krijg je Stampin' Rewards,
lees er hier meer over.

Op bestellingen in de webshop zijn de verzendkosten standaard € 5,95.
De bezorgtijd is gemiddeld 3-5 werkdagen.


Mocht je er niet uitkomen en heb je vragen, stuur dan gerust
 een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.


Later vandaag verschijnt er nog een blog met twee speciale acties,
die ik je niet wil onthouden!

Tot later!

Groetjes, Annette


---

Jaarcatalogus 2020-2021


De nieuwe papieren Jaarcatalogus 2020-2021 ontvangen?
Lees er hier alles over!

---

Workshop@Home juni


Woensdagavond 17 juni is de volgende Workshop@Home.

Je ontdekt hier de nieuwe In Color kleuren van Stampin' Up!
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten