vrijdag 29 mei 2020

Facebook bloghop Stampin' Up! Pre order * Flowers For Every Season Memories & More

Op mijn Facebook  doe ik vandaag om 9.30 uur mee met de Pre-order
bloghop van de NL Stampinup! Demo’s.
Voor deze Facebookhop koos ik voor de ‘Flowers For Every Season
Memories & More’ serie.



Het 'Flowers For Every Season Memories & More' kaarten en 
enveloppen pakket bevat 10 kaarten en enveloppen in de nieuwe 
In Color kleuren van 2020-2022, van iedere kleur twee.



Samen met het 'Flowers For Every Season Memories & More' 
kaartenpakket maak je in een handomdraai snel schitterende kaarten.
 Het pakket bevat 50 kaarten in twee formaten (7.6 x 10.2 cm +
10.2 x 15.2 cm) en 4 stickervellen.



Op deze bruine 'Cinnamon Cider' kaart, plakte ik een klein kaartje
 met zonnebloemen. Kijk hoe leuk met dat gestippelde randje er
omheen!



De tekst komt ook van zo'n klein kaartje en sneed ik los met de
 'Paper Trimmer', de snijmachine van Stampin' Up!.



Op de groene 'Just Jade' kaart dit keer meer een winterboeket.



Deze tekst sneed ik van hetzelfde kaartje als die bij de bruine kaart.
Als finishing touch twee 'In Color 2020-2022 Lakpuntjes' en 
klaar is Kees.



Deze kaart is helemaal makkelijk! Bovenop de gele 'Bumble Bee'
kaart, plakte ik weer zo'n klein kaartje op tussen de stippelrand.



De tekst staat al op het kaartje. Het enigste wat ik nog toevoegde
zijn twee 'Cinnamon Cider Lakpuntjes'. Super snel en makkelijk!



De lekkere felle roze 'Magenta Madness' kleur samen met dit 
kaartje uit het 'Flowers For Every Season Memories & More' 
kaartenpakket doet mij denken aan het vrolijke kledingmerk Oilily. 



Ook hier weer zo'n tekst van hetzelfde kaartje en drie lakpuntjes.



En de laatste blauwe 'Misty Moonlight' kaart kreeg ook meer
een winters tintje. Er zitten tenslotte bloemen uit elk seizoen
in het 'Memories & More' kaartenpakket.



Naast deze algemene teksten zit er ook een kaartje in met meer
winterse teksten, maar die vond ik nog een beetje te vroeg om
nu al te gebruiken.

Deze 5 kaarten maakte ik binnen 15 minuten, lekker snel toch?
De 'Memories & More' producten zijn verkrijgbaar vanaf 3 juni.

Op mijn Facebook pagina kun je verder hoppen naar mijn
andere Stampin' Up! Collega's. Klik hier om er naar toe te gaan.

Fijn Weekend en tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:
---

Jaarcatalogus 2020-2021


De nieuwe Jaarcatalogus 2020-2021 ontvangen?
Lees er hier alles over!

---

Workshop@Home juni


Woensdagavond 17 juni is de volgende Workshop@Home.

Je ontdekt hier de nieuwe In Color kleuren van Stampin' Up!
Lees er hier alles over!

---

Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 
direct naar jouw huis gebracht door UPS.

Meer informatie lees je hier!


---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten