donderdag 2 april 2020

You Can Create It! Maart 2020


Dit zat er in het 'You Can Create It!' zakje van maart; 
een kraft pillow box, een bundeltje wit baker's twine en 
een roze kleurig kwastje.



En dit is wat ik er mee maakte! 
De Paasdagen komen eraan en aangezien we dit niet met elkaar
 kunnen vieren dit jaar, is een kaartje of cadeautje natuurlijk erg leuk.



Het haasje komt uit de 'Welcome Easter' stempelset. Ik kleurde
hem in met Stampin' Blends® en plakte hem bovenop de licht
blauwe 'Pool Party' krans die uit de 'Painted Labels' dies komt.



Het leuke zalmroze kwastje komt uit de 'Best Dressed' serie.
Ik bevestigde hem met het witte 'Solid Baker's Twine' aan het
'Petal Pink 1/4" metallic-edge' lint uit de 'Parisian Blossoms' serie.



De wikkel die ik om de 'Kraft PillowBox' deed, embosste ik
eerst met de nieuwe embossing folder 'Ornate Floral 3D' die
komt uit de 'Siertuin Collectie' die je sinds gisteren kunt bestellen.


Ben je benieuwd wat de anderen er mee maakten?
Kijk dan op het blog van 'Mooi van Papier' en Danielle Kassing
waar je de volgende kwartaalkit ook weer kunt aanschaffen.

Heb je nog vragen of wil je de producten aanschaffen, stuur
dan een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.
Ik help je graag verder!

Tot morgen!


Product List

2 opmerkingen: