woensdag 1 april 2020

Wegwijs Woensdag *Siertuin collectie /Ornate Garden suite


Vandaag start bij Stampin’ Up!® de exclusieve voorverkoop van
deze gloednieuwe collectie uit de Jaarcatalogus 2020-2021!
En het is géén grapje!


Bekijk het filmpje voor een eerste indruk:





De set is super romantisch voor wie daar van houdt, heel veel
 kantjes, randjes laagjes.

153971 €22,-

En wat ik héél fijn vind, is dat er ook een geweldige
Nederlandse stempelset bij zit! Dit zijn clear stamps.


149471 €22,-

Natuurlijk kun je hem ook in het Engels bestellen of
kiezen voor beide.



152724 €41,-

Bij de stempelset 'Bedanken in Stijl' horen deze prachtige borderstansen.
 Koop je ze beide tegelijk dan krijg je een bundelkorting
van 10%  (154118 €56,50 Nederlands en 154115 €56,50 Engels).


152488 €18,-

Ik ben vooral verliefd op het schitterende design papier,
heerlijke kleuren waaronder één van de nieuwe Incolor kleuren.


152572 €25,-

De andere stempelset is er één die fantastisch is om in te
kleuren, boordevol bloemen. Het is een cling stampset.


152726 €45,-

Bij deze stempelset 'Ornate Style' horen deze stansen waarmee
je veel laagjes op je kaart kunt creëren.
Koop je deze tegelijk dan krijg je ook een buidelkorting van 10%
(154119 €63,-)!


152725 €11,-

En wat denk je van deze 'Ornate Floral 3D' embossing folder?
Ik heb hem gebruikt bij een project wat morgen op mijn blog komt,
dus kom gerust even kijken.


152479 €8,50

Om het plaatje compleet te maken, is er dit prachtige lint in
het groene 'Old Olive' en oranjerode'Terracotta Tile'.


152478 €11,-

En voor de bling bling liefhebbers zijn er deze goudkleurige
'Gilded Gems'.

Ben je nu totaal verliefd op alles dan kun je de set ook in één keer
kopen met dit artikelnummer 154156 €165,50.




Deze kaart showde ik laatst al op mijn blog en ik maakte er al meer
die binnenkort te zien zullen zijn.



Deze kaarten maakten de meiden van het Stampin' Up! design team
om ons te inspireren.

Tot morgen!

Groetjes, Annette


Al deze producten zijn bij Kreaneeltje verkrijgbaar, stuur een
 mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.


Product List
Bestel informatie




Wegens de oproep van de regering om zoveel mogelijk thuis
te blijven tijdens het coronavirus, heb ik t/m 13 april deze actie.

Vanaf €40,- wordt jouw bestelling GRATIS vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd zodat je de deur
 niet uit hoeft en de producten  door zo min mogelijk handen gaan.
Hierdoor vervalt de verzamelbestelling voorlopig.

Een bestelling plaatsen kan iedere dag. 
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of
 ik stuur jou een betaalverzoek en zodra jouw betaling ontvangen is,
plaats ik de bestelling en binnen 3 - 5 werkdagen
 komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten