woensdag 29 april 2020

Stampin' Up! Honey Bee * FaceBookhop NL Stampin' Up! Demo's


Vanmorgen om 9.30 uur startte op FaceBook de hop van de
 NL Stampin' Up! Demo's groep met als thema de Mini catalogus.
Kreeg laatst een opdracht om 10 kaarten met dieren te maken
en dan zonder tekst. Deze kaart is er één van. 


Ik stempelde de bijenkorf op de eerste witte mat. Uit de tweede
witte mat stanste ik de bijenkorfvorm uit en plakte die met 
'dimensionals' op de eerste mat.



Uit een stukje wit restpapier stanste ik het honingraat uit en plakte
dit met de 'Fine-tip glue pen' op de mat. Deze lijmpen is heel fijn
en geschikt voor dit precisiewerk.
De bij kleurde ik in met een aquapainter en inkt.



De bloemen kleurde ik in met 'Rich Razzleberry' en de 'Old Olive'
 Stampin' write markers die je per kleurcollectie koopt.
Je kleurt de stempel in, blaast er een beetje asem over en drukt
hem af. De enamel dots die ik gebruikte zijn oudjes en niet
 meer te bestellen.


Start hier voor de FaceBookhop, veel plezier!

Tot de volgende keer!

Groetjes,Annette


Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten