dinsdag 28 april 2020

Stampin' Up! Best Dressed dsp * Moederdag


Op Instagram zag ik bij Yvonne 'The Creative Teacup' vorige week
 een kaart voorbij komen die mijn hart sneller liet kloppen.
Iets met de uitgeknipte figuurtjes uit het 'Best Dressed' designpapier
had ik al in mijn hoofd alleen nog niet uitgevoerd, deze kaart
was dus het zetje wat ik nodig had.



Dit is mijn versie geworden van de kaart die ik zo mooi vond.
Een CASE (Copy and Share Everything) kaart zoals je dat noemt.



De figuurtjes heb ik vrijdagavond voor de tv uitgeknipt, dat
vind ik een heerlijk klusje zo. Totaal waren het vier velletjes
met schoenen, make-up, parfum en tassen dus genoeg voor
meerdere kaarten.



De tweede kaart is mijn eigen ontwerp in dezelfde stijl, heerlijk
roze maar niet te zoetsappig.



De teksten komen uit de Nederlandse set 'Van Alles Wat', blij
dat die ook meegaat naar de nieuwe Jaarcatalogus want ik
gebruik hem best veel.

Mijn moeder is totaal geen type voor deze kaarten, voor haar
ga ik binnenkort een andere kaart maken.

Wil je nog zelf Moederdag kaarten maken, plaats dan z.s.m. 
een bestelling, je kunt ook deze kaarten kopen dan ben je
lekker snel klaar.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


 Gebruikte producten:
---

Workshops @ Home


Kreaneeltje brengt vanaf mei haar workshops bij jou thuis.
Deze leuke home deco gaan we met elkaar online maken
op woensdag 20 mei in de ochtend en/of avond.
Lees er hier alles over!

---

Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 
direct naar jouw huis gebracht door UPS.

Meer informatie lees je hier!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten