maandag 24 februari 2020

Stampin' Up! SNEAK PEEK * Rise & Shine


Vanaf 3 maart a.s. wordt de 'Sale A Bration' nog leuker!
Stampin' Up! voegt er dan weer nieuwe GRATIS cadeautjes aan toe,
 de tweede release. De stempelset 'Rise & Shine' is er daar één van 
en te kiezen bij een besteding van minimaal €120,-.



Als Stampin' Up! Demonstatrice kun je deze producten al een 
maand eerder bestellen om er alvast voorbeelden mee te maken.
 En aangezien ik deze stempelset erg leuk vond, kocht ik deze alvast.

De stempelset  'Rise & Shine' is een 'reversible' stempelset,
 zo zijn er vijf stempels die je aan twee kanten kunt gebruiken.



Ik koos de kleuren van de stempelkit 'Seriously the Best' uit de
 Minicatalogus (bldz. 60) omdat ik ze schitterend vind.
'Terracotta Tile', 'Mango Melody', 'Pretty Peacock', Mint Macaron'
en 'Balmy Blue'. Het pakte alleen iets anders uit.....



Het bloemen designpapier stempelde ikzelf, vind je het niet leuk?
En het is echt niet zo moeilijk als dat je denkt.
De geschulpte rechthoek komt uit de 'Stitched So Sweetly' dies.



Om de mok en het label uit te snijden, gebruikte ik de 'Cup of
Cheer' dies uit de Herfst/Wintercatalogus. Deze zijn nog steeds
te koop.


Over een kleine 8 dagen kunnen jullie ook de nieuwe tweede release
producten kiezen bij een bestelling van minimaal €60,-.
De nieuwe folder kun je dan bekijken hier op mijn blog.



Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 7 maart a.s..
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.


Je leest er hier meer over!


Tot de volgende keer!

2 opmerkingen: