woensdag 15 januari 2020

Wegwijs Woensdag * From my Heart




Met Valentijnsdag voor de deur wil ik je laten kennis maken
met de Valentijns serie van Stampin' Up!® 'From my Heart'.
Vaak koop ik deze niet want 'hoeveel kaartjes maak ik er nou mee'.
Dit jaar kon ik de verleiding niet weerstaan....


151191 €6,75

Door deze 'Heart Doilies' begon het kriebelen...
Ook al heb je niets anders van deze serie dan kun je hier al zoveel
leuke dingen meedoen. Er zitten er 40 in een zakje, 20 van 
elke kleur en de achterkant is wit.


151190 €11,-

En met deze 'Heart Foil Tins' zag ik ook al vele mogelijkheden.
Leuk om er snoep in te doen en te versieren. Je kunt er zelfs ook
in bakken, wat dacht je van een hart cakeje om je geliefde(n)
te verrassen. Je krijgt er 10 in een doosje.


151189 €18,-

Als derde viel ik voor het design papier. Komt vast doordat het 
rood is waar ik dol op ben. Het is 'Specialty' designpapier en dat
houdt in dat er glimmende accenten opzitten, dit keer in roze en rood.
Je krijgt 12 vellen van elk 2.

En toen dacht ik dan schaf ik gelijk alles maar aan.
Tijdens het 'Kaartenbuffet' op dinsdagavond 11 februari of 
vrijdagochtend 14 februari kun je o.a. uit Valentijns- kaarten
en/of projecten kiezen.

151154 €7,25

Deze 'From my heart Facetes Gems' glimmen je tegemoet.


151417 €21,-

De stempelset is niet helemaal zoetsappig maar ook voor
vrienden erg leuk. Kijk maar naar de tekst links bovenin!


151292 €41,50

De stempels en de grote hartjes op het designpapier kun je heel
makkelijk uit stansen. Deze stansen zijn heel het jaar rond te
goed te gebruiken.


153775 €56,25

Koop je de stempelset en stansen samen dan krijg je een 
bundelkorting van 10%. Let er wel op dat je dan dit artikelnummer
gebruikt.


151155 €9,-

Het glimmende satijnlint heeft een subtiel stikrandje langs de
 zijkanten.


153931 €108,25

Ben je nu verkocht en wil je de hele 'From my Heart' serie kopen,
dan kun je het artikelnummer onder deze foto gebruiken.

Binnenkort volgen er hier voorbeelden op mijn blog.
Je kunt mij ook volgen op Instagram, klik hier!



Wil je de nieuwe Mini catalogus januari - juni 2020 &
de 'Sale A Bration' folder liever thuis ontvangen?
Ik stuur hem tegen vergoeding van de verzendkosten naar je op!

Vul dit aanvraagformulier in:

Tot de volgende keer!

---

Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 1 februari a.s.
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten