maandag 13 januari 2020

Stampin’ Up! Welcome Easter en Best Dressed dsp * Dikke knuffel



Dit schattige konijn komt uit de 'Welcome Easter' stempelset
van Stampin' Up!®. Ik wilde een kaartje maken voor een tiener
die het even moeilijk heeft op dit moment en vond deze erg geschikt.


De stempelset (op bldz. 45 in de Mini catalogus) bevat nog meer 
van die schattige beestjes die het voorjaar in luiden.
 Ze zijn erg leuk om in te kleuren.



Ik stempelde het konijn met de bruintint 'Crumb Cake' en kleurde
hem in met de 'Stampin' Blends'. Hiervoor gebruikte ik de lichte en 
donkere 'Crumb Cake' en de lichte en donkere stift in het zachte 
roze 'Petal Pink'. Met de punt van de stift maakte ik ook de spetters
op de achtergrond.



Het streepjes en stipjes papier komt uit het 'Best Dressed' design papier
dat staat op bldz. 55 in de Mini catalogus. 
De witte stippen zijn ge-embosst met een retired embossing folder,
dus niet meer bestelbaar bij Stampin' Up! maar die ik nog wel gebruik.
De tekst komt uit de 'Van Alles Wat' stempelset.


Project Details

                                        - Basis:                    Whisper White Cardstock 21 x 14,85 cm
                                        - Designpapier:        Best Dressed
                                                                       -streep 2 x 14,85 cm 
                                                                       -stippel 1 x 14,85 cm
                                       - Mat:                       Whisper White Cardstock 7,5 x 14,85 cm
                                       - Dies:                       Stitched Shapes
                                       - Embossingfolder:  retired
                                       - Inkt:                       'Crumb Cake' en 'Versa Mark'
                                       - Stampin' Blends':  licht en donker 'Crumb Cake' & licht en donker 
                                                                         'Petal Pink'
                                       - Cardstock:              'Lovely Lipstick'
                                       - Embossingspoeder: wit

Wil je meer informatie over Stampin' Up!® producten, 
iets bestellen of demo worden? Dat kan!
Stuur mij een email en ik help je graag! kreaneeltje@gmail.com


Tot de volgende keer!

-------------

Bestel informatie

De eerst volgende verzamelbestelling is zaterdag 1 februari a.s.
Wil je mee bestellen? Geef dan t.z.t. jouw bestelling door via email.

Wil je eerder een bestelling plaatsen, dat kan iedere werkdag.
Voor € 5,95 wordt de bestelling rechtstreeks vanuit het Stampin' Up!magazijn
bij jou thuis bezorgd. Ik kan deze bestelling voor jou verzorgen.
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

4 opmerkingen:

  1. Supercute!!
    Heel gaaf set, deze staat ook nog op mijn lijstje ;)

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje.
    Mooi zoals alles bij elkaar past.
    Lief stempel setje is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je! Dat alles bij elkaar past is de kracht van Stampin’ Up!

    BeantwoordenVerwijderen