maandag 30 december 2019

Stampin' Up! SNEAK PEEK * Peaceful Poppies + Speciaal voor Jou



Vanaf het moment dat ik de Mini catalogus van Stampin' Up!®
in handen kreeg, viel ik als een blok voor de 'Peaceful Poppies' serie
die op de voorkant staat.



Gisteren had ik eindelijk tijd om met deze nieuwe serie aan de slag
 te gaan en maakte ik er deze leukerd mee. 



De groene 'Old Olive' krans en de bloem stanste ik uit met de
'Painted Label' dies. De klaproos en de spetters zijn stempels
uit de 'Painted Poppies' stempelset.
 De strook design papier met de vele klaprozen
komt uit de 'Peaceful Poppies' designer series papers.



De klaproos kleurde ik in met de 'Stampin' Blends' in 'Poppy Parade'.
De tekst komt uit de Nederlandse stempelset 'Speciaal voor jou' die
je cadeau kunt krijgen tijdens de 'Sale A Bration' van Stampin' Up!®.

Ik hoop je al een beetje inspiratie te hebben gegeven van al het moois 
wat komen gaat vanaf 3 januari a.s..



Wil je de nieuwe Mini catalogus januari-juni 2020 &
de 'Sale A Bration' folder thuis ontvangen?
Ik stuur hem tegen vergoeding van de verzendkosten naar je op!

Vul dit aanvraagformulier in:

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten