woensdag 13 november 2019

Wegwijs Woensdag * Onstage



De komende dagen gaat het maar om één ding in Stampin’ Up! land:
'ONSTAGE'!

‘Onstage Live’ is een driedaags evenement van Stampin’ Up!®
van 14 - 16 november en dit jaar in Europa, Dortmund om precies te zijn.
Uit heel Europa en soms nog verder weg komen Stampin’ Up! Demonstrators
 samen om elkaar te ontmoeten en om o.a. de presentatie van de nieuwe
 Lente/Zomer catalogus bij te wonen.

Vanavond is het al begonnen met ‘Centrestage Live’ voor de SU Demonstrators 
met de titel van Silver Elite en hoger met een diner en businesstalk.
Morgen begint het in Europa voor alle Demonstrators.



Helaas ben ik er niet bij!
Doordat wij zijn samengevoegd  met Duitsland en het nu daar ook
plaats vind, is het een stuk lastiger voor mij.
Meer dan 1000 mensen bij elkaar, conversatie in Duits/Engels en de afstand
zorgen voor veel prikkels en mijn prikkelverwerking is snel overbelast
en heeft veel stilte en rust nodig om te ontladen.
De vorige keer in April was het één dag en eigenlijk al te veel voor mij.
Van te voren al rustig aan doen en daarna nog een paar dagen bijtanken
had ik er voor over maar drie dagen achter elkaar lukt mij niet.

Zaterdag komen de Stampin’ Up! Demonstrators uit de overige landen
(Noord Amerika, Canada, Japan, Australië en Nieuw Zeeland) samen 
bij Onstage Local in hun eigen regio. Ook hier vindt de avond van
te voren ‘Centrestage Local’ plaats.

Door alle social media van collega Demonstrators kan ik de komende 
dagen alvast een beetje meegenieten! Ik verheug mij er al op!

Tot de volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten