donderdag 28 november 2019

Wegwijs Woensdag * Mini catalogus en Sale-A-Bration folder aanvragen


Het is dit keer eigenlijk geen Wegwijs Woensdag maar een Wegwijs Donderdag. 
Soms loopt het even anders....


Tijdens Onstage kreeg ik de nieuwe Mini catalogus & de 
Sale-A-Bration folder van Stampin' Up!® in mijn brievenbus.
Ik heb ze al diverse keren doorgebladerd en opgeschreven wat
ik leuk vind, wat ik als eerste ga aanschaffen en waar ik nog
even over na wil denken. Er staat zoveel leuks in!

Zoals je ziet is er wat verandert!
De Lente/Zomer en Herfst/Winter catalogus heten vanaf nu
Mini catalogus en het formaat is iets veranderd. Het is nu
een liggend A4 formaat.

Extra aandacht is er dit keer voor de Kits en hoe ze met diverse
andere stempelsets kunt combineren.


In december kan ik de Mini catalogus van Stampin' Up!®
voor klanten bestellen. Ben jij het laatste kwartaal actief geweest
bij mij door een workshop te volgen of een bestelling te plaatsen,
dan stuur ik de Mini catalogus & SAB folder gratis naar je toe.

Ben je nog geen klant bij mij of een andere Stampin' Up! Demonstratrice
dan wil ik de Mini catalogus graag naar je opsturen, tegen vergoeding
van de verzendkosten.


Vul het aanvraagformulier a.u.b. in als je de nieuwe Mini catalogus 
Eind december komen de Mini catalogus & de SAB folder naar je toe!


Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten