maandag 25 november 2019

Stampin' Up! Tjokvol Kerst/ Cup of Christmas *Mmmm!



Dit vrolijke kaartje is een CASE (copy and share everything) kaart
van mij favoriete Stampin' Up! collega Margriet Tournier.
Door haar ben ik in aanraking gekomen met Stampin' Up!®.



De mok stanste ik uit groen "Shaded Spruce' Cardstock met de 
'Cup of Cheer' dies  en plakte ik op een uitgestanste rechthoek gestanst 
met de 'Rectangle Stitched' dies.
En die 'Candy Cane' zuurstok is zo schattig!



De stippen stanste ik uit met de besjesvorm (zie hierboven) in
wit cardstock en plakte ze op. Even een werkje maar wel een heel
leuk resultaat.



Het kleine hulststempeltje kleurde ik in met een aquapainter en inkt
in 'Real Red' en 'Shaded Spruce'. Zo'n randje langs de klep van de
envelop geeft het geheel een luxe uitstraling.

Ben jij al bezig met Kerstkaarten maken?
Of doe je daar niet meer aan?

Stampin' Up!® heeft prachtige producten en ik geef je inspiratie.
Mocht je al de Kerstproducten willen bekijken, klik dan op de
catalogus in de rechterzij balk of op het tabje catalogus bovenaan.
De jaarcatalogus bevat ook wat Kerstproducten.

En wil je een bestelling plaatsen, mail mij dan kreaneeltje@gmail.com.
Ook voor vragen!

Tot de volgende keer!

---



---




Deze prachtige limited serie is nog een paar dagen verkrijgbaar,
(t/m 30 november) wees er dus op tijd bij!

Ik verzorg graag je bestelling!
---

1 opmerking:

  1. leuke kaart, en wat en leuk idee zo'n randje op de enveloppe. dat doe ik nooit....

    BeantwoordenVerwijderen