dinsdag 19 november 2019

Stampin' Up! Free as a Bird * Pop Up Cadeaukaartmapje & Online Extravaganza


Vanaf morgen t/m vrijdag begint de 'Online Extravaganza' bij Stampin' up!®. 
Leuke aanbiedingen om je voorraad aan te vullen want op cardstock en inktkussens
 uit de kleurcollecties 'Regals', 'Neutrals', 'In Color 2018-2020' en 'In Color 2019-202, 
krijg je deze 3 dagen 15% korting.

Ook krijg je nog eens 5% extra boven op de vaste 10% korting van 8 geselecteerde
 bundels uit de jaarcatalogus, het 'Regals' en 'Neutrals' inktassortiment en het
 'In Color 2018-2020' inktassortiment (als je de hele serie tegelijk koopt).


Eén van de acht bundels waar je nu 15% korting op krijgt, is de
'Free as a Bird' bundel. 



Ik maakte met de stempelset deze twee leuke cadeaukaarthouders.



De bellyband maakte ik met het bijpassende 'Bird Ballad' designpapier.



Het klepje embosste ik met de 'Tufted 3D' embossingfolder, dat
geeft zo'n chique effect vind ik.



Bovenop de bellyband zit een uitgestanste cirkel gestanst met de
'Stitched Shapes' dies. Daar bovenop een stempelafdruk die ik
kleurde met de 'Stampin' Blends' en uitknipte.



De uitgeknipte stempelafdruk plakte ik verhoogd op met de
'Stampin' Dimesionals'.



Als je hem openvouwt, post de cadeaukaart omhoog. In dit geval
voorzien van mijn visitekaartje.



Natuurlijk kun je er ook een bankbiljet tussen stoppen als je dat
liever geeft. Op het kleine kaartje onderaan kun je een boodschap
schrijven voor de ontvanger.


Met de 'Stitched Nested Labels' dies die bij deze stempelset horen
maakte ik o.a. de volgende projecten:

- deze leuke huisjes, lees hier!


- dit label op deze kerstkaart, lees hier!

- dit label op deze cadeaukaart kaart, lees hier!


* EXTRA VERZAMELBESTELLING*

Geef voor 22 november 12.00 uur jouw bestelling door en 
ik bestel het gelijk voor jou mee, kost je geen verzendkosten
mits je het thuis bij mij ophaalt na afspraak.
Mail het naar kreaneeltje@gmail.com.

Morgen bij 'Wegwijs Woensdag' kun je precies lezen
wat er allemaal mee doet met deze aanbieding.

Hopelijk zie ik je morgen weer, tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten