maandag 28 oktober 2019

Stampin' Up! Nature's Beauty # Puur het hert


Soms is een stempel zo mooi dat hij niets extra's nodig heeft. Dat is het
 geval bij de 'Nature's Beauty' stempelset van Stampin' Up!®.



De 'Maak het verschil' stempel dit najaar, waarvan Stampin' Up! €3,- 
per stempelset doneert aan een organisatie voor mentale gezondheid.
 In Nederland gaat dit naar Mind. Lees hier er meer over.



De basiskaart is het bruine 'Soft Suede'. 
Hierop een mat in 'Very Vanilla', een crème kleurig cardstock.
Hierop stempelde ik met zwarte inkt de bomen en het gras.



Het hert stempelde ik op een restje cardstock en knipte ik daarna uit
om hem met 'Dimensionals' verhoogd op te plakken.

Wil je meer informatie over Stampin' Up producten, iets bestellen
of lid worden van mijn team?
Stuur mij een email en ik help je graag!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten