vrijdag 18 oktober 2019

Stampin' Up! Come to Gather & Tjokvol Kerst # Windlichtkaart


Tijdens de Teammiddag van de Creatieve Harten First Edition
bij mij thuis, maakten we een windlichtkaart.
 In het verslag zie je al even snel de donkerrode versie voorbij komen,
vandaag show ik mijn andere voorbeeldkaart.


De basiskaart is de blauwgroene kleur 'Pretty Peacock', daarbovenop
een mat van het oranjerode 'Cajun Craze' en een mat van het ruitje
uit de 'Come to Gather' designpapier serie.



De pompoen en de bladeren komen uit de 'Gather Together' stempelset
en de ' Gathered Leaves' Dies. Het donkere blad gaf ik een glitterlaag
met de 'Wink of Stella Clear' pen. 



De mok en het rietje stanste ik uit met de 'Cup of Cheer' Dies.
 De tekst komt uit de bijpassende stempelset 'Tjokvol Kerst' en 
embosste ik met koperkleurig embossingpoeder.
Onder de tekst zit een stukje lint uit het 'Come to Gather Ribbon'
combo pack in de kleur 'Crumb Cake'.



Als je de kaart openvouwt, ontstaat het windlicht.



Voor de veiligheid zet ik er zo'n nepkaarsje op batterij in.



De binnenkaart waardoor het windlicht ontstaat bekleedde ik
op de buitenste flappen met een mat in 'Cajun Craze' en daar 
bovenop een mat van het zachtgroene 'Soft Sea Foam'.
Deze mat bestempelde ik met stempels uit de 'Gather Together'
stempelset met de inktkleuren 'Merry Merlot', Cajun Craze',
'Pretty Peacock' en 'Pear Pizzazz'.



Bij het 'windlicht' stanste ik de mokken uit met de 'Cup of Cheer' Dies.
Het Vellum bestempelde ik aan de ene kant met tekst en een takje.
Door het Vellum heeft het wel een langere droogtijd, laat het dus 
even met rust. De andere mok kreeg een uitgestanst streepjespatroon 
en een labeltje met tekst en strik.

Als je hem dichtvouwt, past hij gewoon in een envelop.
Al zorgt het gewicht wel voor een aantal postzegels....


Een fijn weekend en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten