vrijdag 11 oktober 2019

Happy Mail Swap September 2019


Ik had mij ook dit keer weer opgegeven om mee te doen
 met de 'Happy Mail Swap' van de facebook groep
 'Online Stampin' Party NL'.



Je geeft je op en krijgt dan een mailtje wie jouw swappartner is
en hoe je de kaart maakt. Als het goed is heeft mijn swapmaatje
Sylvia hem eerder deze week ontvangen.



Dit keer maakten we een 'Crossover Gatefold' kaart, een simpele 
kaart met een leuk effect. Het leuke is dat er heel veel mensen
aan deze swap meedoen en je dus ook heel veel versies ziet
 langskomen. 



Tijdens de Sale-A-Bration van Stampin' Up!® dit jaar kreeg ik 
een pakket designpapier waar o.a. dit prachtige herfstpapier in zat.
Hoog tijd om dit dus te gebruiken nu het echt herfst is.



Ook de binnenkant krijgt de nodige aandacht, het rode cirkelpapier
is de achterkant van het herfstpapier.



Het herfsttakje be-inkte ik eerst met de lichte kleur en met een
vingersponsje bracht ik er wat donkere inkt op aan voor het echte
herfsteffect. 



En dit is het overzicht als de kaart helemaal open geklapt is.
Ik vond het zo'n leuke kaart dat ik er gelijk nog één maakte
voor mijn nichtje Guusje, die nu in Aruba stage loopt.


Een fijn weekend en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten