woensdag 25 september 2019

Wegwijs Woensdag *Monster Bash serie



Zelf doe ik niet aan Halloween, hou er niet van.
Stampin' Up!® is een Amerikaans bedrijf en daar wordt het
 groots gevierd. 



Dit jaar brengen zij de 'Monster Bash' serie uit.
Er zijn prachtige producten bij vandaar dat ik hem hier show.

De 'Spooktacular Bash' stempelset (150544) €24,-



Koop je hem samen met de 'Ornate Frames Dies' als bundel (153040)
dan bespaar je 10% €58,50.



Het zijn prachtige stansen met veel tierelantijntjes.



Bij deze serie hoort natuurlijk ook het 'Monster Bash' designpapier
12 vellen, 2 vellen per dubbelzijdig design (150447) €14,-
Een aantal vellen zijn neutraal en ook voor ander soort thema's te gebruiken.

Bekijk het in het volgende filmpje van Stampin' Up!





Zelf huiver ik bij doodskisten, te vaak in het spookhuis van de 
Efteling geweest, denk ik...
Al snap ik wel dat het leuk is als er kinderen aan je deur komen
om dit te trakteren. Ik woon buiten het dorp dus dat gebeurt niet zo snel.



De 'Coffin Trat Boxes' (150451) zijn per 12 verpakt
en kosten €8,50.



De 'Stylish Scroll' embossing folder (150665) €9,- staat bij mij
op mijn verlanglijst, de sierlijke krullen geven zo'n mooi effect.



Om je creaties mooi te versieren is er dit prachtige lint met schulprandje.
Een rol lint bevat 9.1 meter (150449) €9,75.



En om het helemaal af te maken is er dit 'Monster Bash' stickervel.
80 stickers (150448) €8,50

 Al deze producten zijn via mij te bestellen, stuur mij een mailtje
met je wenslijst en ik ga hem verzorgen.
Bij je bestelling ontvang je ook altijd een kleinigheidje cadeau.

Stuur je mail naar kreaneeltje@gmail.com


---


Dit is de laatste week van de Designpapier Actie.
Lees er hier meer over!

2 opmerkingen:

  1. Deze serie ziet er wel leuk uit. Ik doe ook niet aan Halloween. Ons dorp doet er wel aan, veel huizen en straten zijn versierd. Dit wordt elk jaar meer. Er is zelfs een optocht, net als met de carnaval. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind deze serie ook een soort van vrolijk. Doordat ik buiten het dorp woon, merk ik niet alles. Ons dorp is ook wat conservatiever en kerkelijk. Zo groots als in jouw dorp is het zeker niet, ben ik ook wel blij om. Mijn liefde gaat meer uit naar Nederlandse feesten/tradities!

    BeantwoordenVerwijderen