maandag 23 september 2019

Stampin' Up! Tjokvol Kerst/Come to Gather # 'Voor jou'


Dat de stempelset 'Tjokvol Kerst' (bldz. 34) uit de Herfst/Wintercatalogus 
niet alleen voor de Kerst te gebruiken is, heb ik jullie al eens eerder laten
 zien in deze blog.


Dit keer combineerde ik hem met de neutrale tinten van het designpapier 
uit de 'Come to Gather' serie. De houtnerven en de stippen.



Bij de 'Tjokvol Kerst' stempelset horen de 'Cup of Cheer Dies'.
Koop je ze samen dan krijg je een bundelkorting van 10%.



De 'Mint Macaron' mok versierde ik met het streepjespatroon.
Het label en de strik zijn ook duidelijk herkenbaar bij de dies.

Sommige 'Dies' gebruikte ik net iets anders op deze mokken.
De stippen op de witte mok zijn de besjes van de hulst takjes.
De 'rietjes' zijn de 'Candy Lane' zuurstokken op zijn kop.



Op de achtergrond gebruikte ik de 'Stitched Nested Label' dies.
De tekst stempelde ik met 'Versamark' en bestrooide ik met 
wit embossingpoeder wat ik verhitte met de 'Heattool'.
Met het 'Linen Thread' draad deed ik er een strikje omheen
voor net dat beetje extra.

Ik hoop dat ik je weer geïnspireerd hebt!
Tot de volgende keer!


Project Details


Basiskaart:  'Pretty Peacock' cardstock -  14,85 x 21 cm, rillen op 10,5 cm
Mat:  Come to Gather DSP houtnerf - 14,35 x 10 cm
Stansset:  Stichted Nested label dies - 'Pretty Peacock' cardstock & Come to Gather DSP  stip                                        
Stempelset:  Tjokvol Kerst
Stansset: Cup of Cheer dies
Inkt:  'Pretty Peacock' & Versamark met wit embossingpoeder
Restjes cardstock: 'Mini Macaron', 'Whisper White' en 'Pretty Peacock' 
Overig: Linen Thread 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten