vrijdag 20 september 2019

Stampin' Up! Harvest Hellos * Video Tutorial Herfst Guirlande


Bij mijn Duitse Stampin' Up! collega Hannelore Drews zag ik laatst 
een filmpje over herfstdecoratie met de leuke 'Harvest Hellos' bundel
van Stampin' Up!®.



Op slag werd ik verliefd op de schattige appel guirlande.
 Ik knutselde de rode appelguirlande op mijn manier na en vond 
het zo leuk dat die van de pompoen redelijk snel volgde.
 Ik besloot er een tutorial filmpje van te maken om te laten zien
 hoe ik het deed.


  

Tijdens het filmpje maak ik een halloweenversie met de lachende 
pompoen van het oranje 'Pumpkin Pie' cardstock.


       
  
De blaadjes stempel ik met zwarte inkt, hiervoor kun je het best
'Memento' inkt gebruiken. Dit vlekt niet als je er later met Stampin'
Blends over heen kleurt.



Met de 'Stampin' Blends' kleur ik de blaadjes in.
Dit zijn markers op alcoholbasis en vloeiren mooi in elkaar over.
Hiervoor gebruikte ik de lichte en donkere tint 'Mossy Meadow'.



Ik lijm alles vast aan een stukje linnen draad met de 'Multipurpose
Liquid Glue' en heb ze opgehangen in mijn knutselschuur.
Is het daar weer een beetje meer najaarssfeer. 

Pak er een beker thee of koffie bij en veel kijkplezier!



Alle gebruikte materialen zijn via mij te bestellen, stuur een mailtje
met je bestelling naar kreaneeltje@gmail.com.

Heb je vragen, stel ze gerust!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten