zondag 29 september 2019

Stampin' Up! Harvest Hellos/ Come to Gather # Teammiddag Gastencadeautjes

Vanmiddag komt het 'Creatieve Harten First Editions team'
bij mij op bezoek, althans een deel ervan.
Wij zijn ooit allemaal bij Caroline van der Straaten ingestapt
als Stampin' Up! demonstratrices en komen 1 x per 2 maanden
bij elkaar telkens bij iemand anders.


Als gastencadeautje maakte ik deze leuke versierde Milka koek.
Ze zijn handig per stuk verpakt en ook nog erg lekker!



Met de 'Layering Circles' Dies stanste ik de gekartelde cirkel uit
in het oranje rode 'Cajun Craze' cardstock.
Hier bovenop een cirkel van 'Come to Gather' designpapier
die ik met de 2" pons uitstanste.



De pompoen komt uit de 'Harvest Hellos' stempelset net als de
klimopblaadjes en de tekst gestempeld met 'Memento Black' inkt.
Dit omdat ik alles inkleurde met de 'Stampin' Blends', een marker
op alcoholbasis.
Ik kleurde de pompoen in met donkere 'Daffodil Delight' en de lichte 
& donkere 'Cajun Craze' Blends. En de blaadjes met de lichte & 
donkere 'Old Olive'.



Met 'Stampin' Dimensionals' gaf ik het geheel een 3D effect.
Het is eigenlijk zonde om deze koek uit te pakken en op te eten....

Morgen plaats ik een verslag van deze middag,
kom je dan gezellig weer langs?
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!

Tot morgen!

1 opmerking: