vrijdag 13 september 2019

Stampin' Up! Come To Gather # Wishing you well


 Al eerder showde ik kaarten met de prachtige serie 'Come to Gather 
van Stampin' Up!, lees er hier en hier over.
Deze keer koos ik voor de warmere tinten uit deze serie, het 
oranjerode 'Cajun Craze' en bordeauxrode 'Merry Merlot'.


De kaart maakte ik na van het voorbeeld in de Herfst/Winter catalogus
 op bldz. 46. Je hoeft niet altijd het wiel opnieuw uit te vinden....
De basiskaart is 'Sahara Sand' met daar bovenop twee soorten
designpapier uit de 'Come to Gather' serie, de geruite strook en
de donkerrode met oranje bladeren.



Het prachtige grote blad, stempelde ik met de donkerbruine kleur
 'Early Espresso' en kleurde ik in met de aquapainter en inkt.
De oranjerode bladeren stanste ik uit met de 'Gathered Leaves' dies
en de tekst embosste ik met koper embossingpoeder.



De binnenkant kreeg ook zo'n prachtig verkleurd blad...



..net als de envelop. Net even wat extra luxe bij zo'n  
zelfgemaakte kaart.

---

Workshop 


Vrijdagavond 27 september a.s geef ik een workshop
met deze prachtige 'Come to Gather' serie van Stampin' Up!
We maken o.a deze herfstslinger, ben nog een voorbeeld
aan het maken met de warmere tinten.
Lees er hier meer over!

Dit weekend plaats ik een verzamelbestelling, wil je mee bestellen,
 geef dan je bestelling voor zaterdag 18.00 uur door.

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig.
    En die extra's aan de binnenkant en op de envelop maken het nóg feestelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Ja, je krijgt echt een cadeautje met zo’n kaart

    BeantwoordenVerwijderen