dinsdag 6 augustus 2019

Stampin' Up! Woven Threads #Handtasje met kaartjes



Voor mijn schoonmoeders verjaardag maakte ik dit handtasje
 met bijpassende kaarten.




Het label is in de lila kleur ' Purple Posy' met de bloem in de groene
kleur 'Pretty Peacock'.



Ik gebruikte hiervoor het prachtige design papier 'Woven Threads' 
van Stampin'Up!.



De teksten die ik bij dit cadeau gebruikte, komen allemaal uit 
de 'Van Alles Wat' stempelset (148080) .




De uitgestanste bloemen en blaadje komen uit de 'Wild Rose' dies
die je kunt vinden op bladzijde 197 in de jaarcatalogus.



Bij deze bloem liet ik de uitgestanste stukjes erin zitten, dit geeft weer
een heel ander leuk effect. Ik plakte ze aan de achterkant vast
 met stukjes washi tape.



Het 'Woven Threads' design papier bevat alle nieuwe In Color
kleuren, die prachtige bij elkaar passen.



Op de enveloppen plakte ik een uitgestanste bloem/blad in dezelfde
kleur als de bijpassende kaart.

Alle materialen zijn van Stampin' Up! en via mij te bestellen.
Wil je producten bestellen of heb je vragen over de producten van
Stampin' Up!, dan help ik je graag met je bestelling of je vraag.
Neem contact met mij op via mijn mailadres, kreaneeltje@gmail.com.

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Zo'n kadootje wil iedereen wel krijgen!!
    Wat is dit leek zeg, helemaal omdat je de enveloppen ook nog eens af maakte met een bloem.
    Mooi setje is het.

    BeantwoordenVerwijderen