maandag 26 augustus 2019

Stampin' Up! Sneak Peek Herfst/Wintercatalogus 2019 # Tjokvol Kerst


In de nieuwe Herfst/Wintercatalogus van Stampin'Up!® staan
twee nieuwe Nederlandse stempelsets, vandaag laat ik jullie er één zien.



Het is de 'Tjokvol Kerst' stempelset met leuke mokken én iets speciaals.
Wat dat precies is, laat Brian hieronder in het filmpje zien:




Ik ben nog niet in de kerstsfeer, dus laat ik je eerst eens zien
dat de set ook geweldig leuk is zonder hem voor Kerst te gebruiken.



Al deze stempels komen dus uit de 'Tjokvol Kerst' stempelset behalve dat 
kleine hartje, die komt uit de 'Piece of Cake' stempelset uit de jaarcatalogus.
Ik ben gek op rood met witte stippen dus dat werd ook mijn eerste stempelafdruk.

Al deze producten zijn vanaf 4 september a.s. te bestellen bij mij.
Ik verzorg graag je bestelling, hoe dat lees je hier!




Ben jij nieuwsgierig naar de nieuwe producten van Stampin'Up!®?

Klanten die de laatste 3 maanden bij mij een bestelling hebben geplaatst
of een workshop hebben gevolgd, kregen de nieuwe Herfst/Wintercatalogus
gratis in hun brievenbus.


Wil je ook de Herfst/Wintercatalogus ontvangen?

Plaats een bestelling van minimaal €30,- en je ontvangt de gids gratis.

Of ik stuur hem tegen een vergoeding van de verzendkosten naar je op.

Heb je nog vragen of wil je de catalogus ontvangen, mail dan naar:
kreaneeltje@gmail.com

2 opmerkingen: