maandag 19 augustus 2019

Stampin' Up! Sneak Peek Herfst/Wintercatalogus 2019 # Gather Together


De herfsttinten die Stampin' Up!® dit jaar centraal laat staan,
komen samen in de prachtige 'Come to Gather' serie.
Een aantal heb ik er gebruikt in deze kaart.



De basiskaart is in het lichtgroene 'Soft Sea Foam'. 
Met dezelfde kleur inkt bestempelde ik de rand met het grote blad
uit de bijbehorende stempelset 'Gather Together'.
De stippels op de achtergrond komen hier ook uit en stempelde ik
met de neutrale tint 'Crumb Cake'.



De mat in 'Mint Macaron' sprayde ik iets vochtig voor ik hem met
de 'Scripty 3D' embossingfolder door de Bigshot draaide.
Zo voorkom je dat je papier door de grote druk gaat scheuren.

De tekst stempelde ik met 'Versamark' inkt op een reepje 'Crumb Cake' cardstock.
Waarop ik wit embossingpoeder strooide en liet smelten met de heattool. 
Er onder wikkelde ik drie keer 'Linen Thread' om de mat waar ik bovenop
de banner plakte.




Het grote blad stempelde ik in het donkerbruine 'Early Espresso'.
Met de 'Stampin' Blends' kleurde ik het blad in, ik gebruikte
donker 'Crumb Cake', donker 'Soft Sea Foam' en licht 'Mint Macaron'.
Hier zou ik me nog weleens meer in willen verdiepen....

Ik hoop jullie de komende tijd nog veel meer met deze serie te laten zien
en mij zo voor te bereiden op de workshop 'Hallo Herfst' die 
ik in week 39 's avonds ga geven. 
Lees er in mijn 'Workshop Agenda' alvast meer over!

Heb je vragen over de producten van Stampin' Up! of
wil je je alvast opgeven voor de workshop 'Hallo Herfst',

Tot de volgende keer!

---



Heb je al over deze extra aanbieding nagedacht?


Als je in augustus het Starterspakket aanschaft, kan je ook alvast
producten uit de Herfst/Wintercatalogus 2019 kiezen.
Je betaald €129,- en mag nu voor €207,- uitkiezen en voor de maand
september krijg je nog een kortingscoupon van €12,-.
Extra Extra voordeel dus. Meer erover lees je hier!

Heb je vragen? 
Mail mij gerust, kreaneeltje@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten