dinsdag 13 augustus 2019

Stampin' Up! Sneak Peek Herfst/Wintercatalogus 2019 # Harvest Hellos


 Vanmorgen heerlijk tijd gehad om met mijn spulletjes uit de nieuwe
 Herfst/Wintercatalogus van Stampin' Up!® te knutselen.



Natuurlijk het eerst met de appeltjes uit de 'Harvest Hellos' stempelset,
waar ik verliefd op ben.



Ik kleurde de appels in met 'Real Red' en 'Granny Apple Green' inkt en
een aquapainter. Het blad met het groene 'Garden Green' en het steeltje en 
de pit met de bruine tint 'Soft Suède'. 
Daarna ponste ik ze uit met de handige 'Apple Builder' pons.



De basiskaart bestempelde ik met de appelpartjes en kleurde ik op
 dezelfde manier in. De tekst komt ook uit deze stempelset en stempelde
 ik met Versamark op zwart cardstock. Hier strooide ik witte embossingpoeder 
over en liet het smelten met de heattool.



En dit is het eindresultaat!
Wat vind jij ervan?

Tot de volgende keer!

---


Ben je nieuwsgierig naar de nieuwe Herfst/Wintercatalogus?


Klik hier om te lezen hoe je hem bemachtigd!

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart!
    Zo mooi, die gestempelde achtergrond.
    Wat een llieve stempeltjes zijn dit zeg

    BeantwoordenVerwijderen