zaterdag 3 augustus 2019

Bloghop Creative Harten: Sketch 'Wild Rose Dies'


Welkom bij de Bloghop van de Creatieve Harten van de maand augustus.
Gezellig dat je er bent!
Wij zijn allemaal demonstratrice van de producten van Stampin'Up!®,
die wij vandaag graag aan jullie laten zien.
Deze maand zijn wij aan de slag gegaan met deze sketch:



Nou zal ik eerlijk bekennen dat ik vaak moeite heb met een sketch,
ik ben dan ook zo'n iemand die het vaak té letterlijk neemt...
Ik denk dat ik gewoon vaker moet gaan oefenen!



Dit is mijn kaart geworden en ik ben dik tevreden.



De basis is de oud roze In Color kleur 'Rococo Rose'.
Daar bovenop een rechthoek in 'Mint Macaron', een strookje 'Woven Threads'
design papier in de kleur 'Terracotta Tile' en een banner in de zandkleur 
'Sahara Sand'.



De cirkel in het felblauwe 'Blueberry Bushel' bestempelde ik met 'hello'
uit de stempelset 'To A Wild Rose' op bladzijde 141 in de jaarcatalogus.
De embellishments komen uit de '2019-2021 In Color Faceted Dots' en
de groene uit de 'Happiness Blooms Enamel Dots'.



De bloem stanste ik twee keer uit het "Woven Threads' design papier. 
Bij de ene plakte ik alle uitgestane stukjes op de achterkant vast
 met washitape en die liet ik er bij de tweede bloem uit. 
De groene 'Call me Clover' blaadjes komen ook uitdezelfde stansset,
'Wild Rose Dies'.



Ook de binnenkant van de kaart kreeg een soortgelijke aankleding.

Heb je vragen over de kaart of de producten?
Of wil je de gebruikte producten of anderen bij mij bestellen?

Het is nu tijd om door te hoppen naar het volgende blog.
Ben benieuwd wat Yolanda met de sketch gemaakt heeft.
Klik op haar naam hieronder.

Fijn weekend verder en tot de volgende keer!


10 opmerkingen: