zaterdag 13 juli 2019

Stampin'Up! Tasteful Textures *Faux Batik techniek

Vorige week zondagmiddag was er weer een Creatieve Harten 
first edition teammiddag, 1 x per 2 maanden organiseert een teamlid
 een gezellige stempelmiddag.


Dit keer bij Yolanda (www.attelyootje.nl) op haar knutselzolder.
Ze leerde ons de 'Faux Batik' techniek of te wel de 'valse batik' techniek.



Gonne, Mardette, Annette (ikzelf), Yolanda, Leonie en Caro waren
dit keer van de partij.



Tijdens mijn opleiding heb ik bij textiele werkvormen batikken geleerd
en wilde vooral ook de donkere kleuren gebruiken.
In plaats van de traditionele bijenwas gebruikten we clear embossingpoeder.



Dit verhitte je met de 'heattool' totdat je de glimmende embossingslaag
weg zag smelten en als je het tegen het licht hield zag je een soort watermerk.
Hierover ging je met een sponsje met inkt wrijven tot je het gewenste resultaat ziet.



Ik werkte die middag met de stempelset 'Tasteful Textures', 
extra leuk als je die ik zelf niet hebt.
De achtergrond met handgeschreven tekst komt uit de 'Very Versailles' 
stempelset van Stampin'Up!

Al deze materialen van Stampin'Up! zijn bij mij verkrijgbaar.
Wil je informatie of bestellen, mail mij: 
kreaneeltje@gmail.com

Fijn weekend verder 
& tot de volgende keer!

***

 Op dit moment heeft Stampin'Up!® 2 geweldige acties!


Bestel je in de maand juli voor €60,- of meervoud daarvan,
dan krijg je een waardecouponcode  €6,- cadeau die 
je in augustus in kunt leveren.


In de maanden juli & augustus krijg je extra extra veel cadeau
als je het starterspakket koopt. Je betaald zoals altijd €129,-
maar mag dit keer voor €207,- uitkiezen i.p.v. normaal €175,-,
dat is €32,- meer!
En je krijgt de eerstvolgende maand ook nog een coupon cadeau
met een waarde van €12,- die tot eind oktober te verzilveren is.

Dus lijkt het je leuk om in te stappen met deze extra extra deal,
mail mij: kreaneeltje@gmail.com voor meer informatie.

***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten