maandag 22 juli 2019

Stampin' Up! Magnolia Lane Large Specialty Memories & More Cards & Envelopes met Cork Embellishments

Bij het 'Magnolia Lane Memories & More' kaartenpakket horen de prachtige 
'Large Specialty Memories & More' kaarten en enveloppen.
Ik maakte er al eerder een kaart mee, zie hier.


Zie je die prachtige krul op de envelop? Die stempelde ik er op met
 een stempel uit de 'Good Morning Magnolia' stempelset.


    

Het bloemenpapier komt uit de 'Magnolia Lane' design papier pakket...


   

...net zoals de twee kleine stukjes onder het kurkenlabel.
Het linnen lint en het donkergroene draad zit samen in een pakket,
het 'Magnolia Lane Ribbon Combo Pack'.



Het kurken label komt uit het 'Magnolia Lane Cork
 Embellishments' doosje. Er zitten 20 kurken embellishments in:
 5 bloemen, 10 blaadjes en 5 labels en kost € 9,75.
De tekst op het witte bannertje komt uit de 'Well Said' stempelset.

Met dit én nog veel meer moois uit de 'Magnolia Lane' serie
geef ik woensdagavond 11 september a.s een workshop.
Geef je op via mijn mailadres!

Deze maand ontvang je bij iedere besteding van 60 euro een 
kortingscoupon t.w.v. €6,-, welke je in augustus kunt besteden.
Ik verzorg graag je bestelling!
Heb je vragen? Stuur gerust een mailtje:

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten