maandag 10 juni 2019

Stampin'Up! A Good Day #2 & 6" x 6" designer series paper


Mijn oudste neef was vorige week jarig en voor hem maakte ik 
deze kaart met de stempelset 'A Good Man' van Stampin'Up!.
Deze set is ook geweldig voor vaderdag trouwens.


Ik wilde heel graag met het nieuwe 6"x 6" In Color 2019-2021 dsp
in de donkergroene petrol kleur 'Pretty Peacock' werken en
 ging op zoek naar een bijpassende manlijke kleur. 
Dat ik uit zou komen bij de mintgroene kleur 'Mint Macaron' 
had ik van te voren nooit verwacht.


De 6"x 6" designer paper serie is 15,2 x 15,2 cm en verkrijgbaar in 
alle kleurgroepen en In Color kleuren van Stampin'Up!.
Hierboven zie je de 4 verschillende patronen uit de nieuwe jaarcatalogus
in de nieuwe 'In Color' kleur 'Seaside Spray'.



Op deze kaart gebruikte ik de geschreven tekst en het ruitje.
De ruitjes- en witte rechthoek ponste ik uit met de 'Bigshot' en de
 'Stitched Rectangles' dies, ik ben zo verliefd op dat 'gestikte' randje.

Van mijn laatste verjaardagsgeld verwende ik mezelf met een
 aantal 'Stampin' Blends', dit zijn stiften op alcoholbasis die al
heel lang op mijn verlanglijstje stonden. 



Deze stempelafdruk was mijn proefexemplaar die ik met
 deze stiften inkleurde,  niet slecht voor mijn eerste keer toch?
 (al zeg ik het zelf).

Vandaag geniet ik heerlijk van mijn vrije Tweede Pinksterdag,
even wat extra knutseltijd!
Ga jij nog iets leuks doen?

Heb je vragen, wil je je bestelling doorgeven?
Mail mij gerust, kreaneeltje@gmail.com

Tot de volgende keer!







3 opmerkingen:

  1. Mooi die stiften, lijkt net een beetje op waterverf. En dat stikrandje is idd <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat ik overstag gegaan ben, ze werken echt geweldig!

      Verwijderen